Image

Oberta la segona convocatòria dels premis literaris Algemesí

  • Es consolida el premi de Poesia infantil, amb una segona edició dotada amb 3000 euros.

  • El premi de Narrativa Infantil porta el nom de l’escriptor Enric Lluch, un dels escriptors més importants del panorama literari per a joves lectors.

Algemesí ha obert la segona convocatòria dels Premis Literaris Ciutat d’Algemesí impulsats per l’editorial Andana, l’Ajuntament de la ciutat i la Fundació Caixa Rural-Cooperativa.

Els Premis Ciutat d’Algemesí estan dedicats a la literatura infantil i consten de dos modalitats diferents. Per una banda, el premi de Narrativa Infantil Enric Lluch i, per una altra, el Premi Caixa Rural de Poesia Infantil. Ambdós premis són en valencià i compten amb una dotació de 3.000 euros.

El director d’Andana Editorial i promotor d’aquests premis, Ricard Peris, ha descatcat que és important consolidar uns premis literaris com aquests “que l’any paassat ja van aconseguir una participació excel·lent”. A més, aquest guardons “han ajudat a donar a conéixer noves autores, com la guanyadora de l’any passat del premi de narrativa infantil, Purificació Mascarell”, ha destacat Peris.

Per altra banda, Algemesí consolida la seua aposta per la creació de poesia infantil  amb la convocatòria de la segona edició del premi Caixa Rural de Poesia Infantil, ja que no hi ha cap certamen exclusiu d’aquestes característiques en valencià. Un premi que compta amb el suport de la Fundació Caixa Rural-Cooperativa.

Descarrega les bases del Premi 2018

Èxit de la primera edició

El guardons de la primera edició dels Premis literaris van ser les escriptores Purificació Mascarell i Teresa Broseta, en la modalitat de narrativa i poesia infantil respectivament. L’acte de lliurament va tindre lloc en abril de 2018 i va comptar amb el suport institucional i de participació.  Aquest fet ha ajudat a consolidar aquests guardons dins del panorama literari de la narrativa i la poesia infantil.

Consulta les obres guardonades en els Premis 2018.

· Premi de Narrativa Enric Lluch, 2017: Centre Comercial l’Oblit, de Purificació Mascarell

· Premi Caixa Rural de Poesia Infantil 2017: Poesia de nit i de dia, de Teresa Broseta

Related Post

dummy-img

Against All Odds: Inspir ing Athlete Spotlights – Stories of Triumph

Ricard PerisDec 8, 2024

Introduction: In the fast-paced world of cryptocurrency, volatility is a constant companion. Bitcoin,…

dummy-img

The Latest Workout Trends and How to Incorporate Them

Ricard PerisDec 8, 2024

Introduction: In the fast-paced world of cryptocurrency, volatility is a constant companion. Bitcoin,…

Leave a reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Oberta la segona convocatòria dels premis literaris Algemesí - El Blog – Andana Editorial